STATUS UPDATED!
Alhamdulillah. SPM dah habis
Belog Capital NFN : Contest I Love Hijab by Nliyate
Warning ! You have stepped onto ARETIENLIKEPINK.Follow me and leave a tag │FollowDashboard

Contest I Love Hijab by Nliyate

CapitalNFN | 1/27/2012 03:04:00 pm | 2Comments |

Bismilahirahmanirahim...
Saya join contest..Siapa yang nak nak ikut join,,tekan sini  CONTEST 
Saya nak jawab soalah-soalan yang Nliyate bagi..okey this is the answer...


a)Kenapa korang bertudung ?
-Mengapa saya bertudung??saya ingin menjaga adab sebagai seorang perempuan.saya rasa semua orang sedia maklum... Ajaran islam mewajibkan  perempuan untuk memakai tudung kerana ingin menjauhkan perempuan daripada terjebak ke lembah maksiat. Jika kita bertudung, Kita dapat mengelakkan diri daripada sebarang aktiviti yang memboleh kita mendapat dosa besar.. antara Fakta yang saye pernah dengar ialah  seseorang yang memakai tudung sebenarnya..mereka lebih cantik,comel dan sebagainya daripada mereka yang tidak memakai tudung..  ^.^v
b)Bertudung buat aktiviti korang terbatas tak ?
-Okeyy,,bagi saye bila saya bertudung langsung tidak membantutkan aktiviti2 saye..Malah..saye lagi suka...tak tahu kenapa.. Jika seseorang itu mengatakan bahawa memakai tudung itu melecehkan.. itu adalah sangkaan yang salah...Bagi saya tiada istilah melecehkan or what kalau nak pakai tudung.. Sekarang kan macam2 jenis tudung antaranya ialah,tudung bawal, tudung syiria..Tinggal sarung sahaja bagi yang malas nak pin sana sini.. . Kalau nak lagi cantik tentunya shawl... ^.^v hehe..


Saya tag.. 
pertama
kedua
ketiga

Insyaallah kalau ade rezeki,,saye menang contest nie..amin..^.^v

Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

2 comments:

  1. salam , thanks sbb sudi join contest saya . erm , done following all the sponsor ? If not , please follow them yeah ? ;)

    ReplyDelete
  2. sala , awk terpilih sbgai pemng saguhati . sila ke blog sya utk maklumat yg lebey lnjt .

    ReplyDelete

Thanks for your comment...Do not use harsh words.. Have a Nice day!