STATUS UPDATED!
Alhamdulillah. SPM dah habis
Belog Capital NFN : Alhamdulillah.. =]
Warning ! You have stepped onto ARETIENLIKEPINK.Follow me and leave a tag │FollowDashboard

Alhamdulillah.. =]

CapitalNFN | 1/06/2012 03:34:00 pm | 0Comments |
(toukie) - Good morning sunshine ☼


entry nie maybe berkaitan dengan bunga di atas...Haha..tadi dekat sekolah hati are-tien berbunga-bunga,,macam bunga dekat atas tu..Haha...nak tahu sebab ape??jap2..Biar are-tien ceritakan dari awal ye..
okeh macam nie, are-tien sekarang form4. so kelas cikgu sekolah are-tien yang tentukan. Are-tien harap sangat2 teramat sangat are-tien satu kelas dengan are-tien punya BFF. Tadi lebih kurang jam 11.15 a.m cikgu ade mengumumkan kelas2 yang bakal kita semua masuk.Mula2 kelas 4N1. Tapi nama are-tien tak ade.huh..naseb baik tak ada..begitu juga dengan 4N2. 

Lepas kelas 4N2 adalah kelas TEKNOLOGI baru ditubuhkan di sekolah are-tien. Dia cuma ada 1 kelas sahaja. Nama are-tien sudah pun disebut..waktu tu budak2 laen yang akan ke kelas 4T dah ramai. Are-tien takut sangat time tu..huhu... Selepas nama are-tien dipanggil ade budak depannya nama nurul..wah teruja,,tetapi hampa..nama itu bukan nama nurul amira. Sedang are-tien berjalan ke barisan kelas, nama NURUL AMIRA BT BADRUL HISHAM pun disebut..wahh...rase macam nak menjerit aje..perghh,,,best gila..hahaha...dah lah best gila pulak tu,,ishk3..

Tapi dalam gembira are-tien ade sedihnya..=.=' sedihnya sebab kawan are-tien yang bernama NORHIDAYAH SYAHIRA BT tak tahu -.-' hehe.. kelas lain,,,huaaa...lepas nie tiada lagi gelak tawa dia yang agak kelakar kot??huhu,,jangan marah ye...Alaaaaa...nanti tak boleh manje2 dengan dia..huaaaaa...best kot kalau buli dia??act bukan buli sepenuhnya, tapi gurau..hehehe...

Btw THANKS TO GOD. Sebab makbulkan doa Are-tien. Are-tien gembira sangat2...teramat yang amat.. oky...bye..wasalam >.<  


Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment...Do not use harsh words.. Have a Nice day!