STATUS UPDATED!
Alhamdulillah. SPM dah habis
Belog Capital NFN : Menghitung hari untuk mengambil keputusan PMR O-o
Warning ! You have stepped onto ARETIENLIKEPINK.Follow me and leave a tag │FollowDashboard

Menghitung hari untuk mengambil keputusan PMR O-o

CapitalNFN | 12/20/2011 02:16:00 pm | 0Comments |

Seperti semua yang sedia maklum, keputusan PMR boleh diambil di sekolah masing-masing pada hari Khamis nie iaitu DUA HARI LAGI,, Sebenarnya anda semua boleh mengetahui keputusan anda sekarang*kalau tak silap* dengan hanya sms. Tapi maaf saye tak tahu nak hantar ke mana,, hehe..

Di saat saya tahu keputusan PMR keluar hari Khamis nie, saya terus menjerit macam orang tak sihat. Tak sangka cepatnya masa berlalu. Saya memang tak sangka. Kenapa lah tak bagi result tu tahun depan je..atau tak payah bagi langsung pun tak apa. 

Kepada sesiapa yang akan mengambil keputusan PMR macam saya, harap korang semua bersedia. Harap korang semua berpuas hati dengan keputusan korang. Korang dah buat yang terbaik. Selebihnya kita serahkan kepada yang maha esa. Korang harus ingat, apapun keputusan nya nanti mesti ada hikmah disebaliknya.

Saya mendoakan semua  pelajar yang akan mengambil keputusan PMR mendapat keputusan yang cermelang.  
Kepada rakan-rakan ku iaitu NURUL AMIRA/NORHIDAYAH SYAHIRA/SYAIDATUL/NORAMIRA/NAZHATUL NURA'IN/NAZHATUL SHALEEN harap korang semua dapat keputusan yang cermelang. Tidak lupa juga kepada sepupu saya iaitu FARAH YASMIN dan ramai lagi saya disini mendoakan korang mendapat keputusan yang cermelang. Saya juga berharap bahawa saya akan mendapat keputusan yang cermelang. AMIN

Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment...Do not use harsh words.. Have a Nice day!