STATUS UPDATED!
Alhamdulillah. SPM dah habis
Belog Capital NFN : Hurm,,rumah terasa sunyi lah pulak *-*
Warning ! You have stepped onto ARETIENLIKEPINK.Follow me and leave a tag │FollowDashboard

Hurm,,rumah terasa sunyi lah pulak *-*

CapitalNFN | 12/16/2011 07:57:00 pm | 0Comments |

Hurmm,,,tetiba pulak rumah ni terasa sunyi,,ngee,,,ye lah..sepupu dari kelantan datang and then anak makcik saya dah lah ramai,,so rumah nie riuh rendah la ape lagi,, bila dorang dah balik saya dah tak ade teman bergurau lagi,,, sedih..terasa macam baru sehari je dorang kat sini..padahal dah 4 hari,, hehe... sepupu saya yang kecik comel sangat.. tembam..nama dia nurul awatif basyirah .. masa hari terakhir dorang kat sini sepupu saya nak tengok kucing orang depan rumah,,so saye bawak lah.. dia bawak sekali awatif.. awatif suka sangat dengan kucing tu,,dalam suka tu dia sebenarnya takut sebab kucing tu lagi besar dari dia,, dia pe lagi,,tarik ekor kucing tu kuat2.. ya allah.kesian kucing tu,, wahaha,,..

then kiteorang lepak dekat laman orang depan rumah,,actually orang depan rumah tu makcik saya..hehe..
saya apa lagi,,,mengambil kesempatan nak amik gambar dorang..hehe,,nah,,enjoy it.. *-*




comel..


amani,,dulu time aq form brape tah dia maseh kecik lagi,,sekarang dah besar dah...
baru tersedar..cepat betul masa berlalu..


nama dia nie ayuni..dia pemalu sikit...hehe






dia suka sangat berjalan,,i mean merangkak..x boleh duduk diam.


O-o



susah betul nak tidurkan dia,,ngee... waktu nie sebelum dia nak tidur..




-THE END-

  



Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment...Do not use harsh words.. Have a Nice day!