STATUS UPDATED!
Alhamdulillah. SPM dah habis
Belog Capital NFN : Pantun jenaka
Warning ! You have stepped onto ARETIENLIKEPINK.Follow me and leave a tag │FollowDashboard

Pantun jenaka

CapitalNFN | 10/08/2012 01:37:00 pm | 0Comments |

Actually, tajuk post ni ada sikit-sikit berkaitan dengan post ni.(Apa yang kau merepek ni Cik Fatin oi?Namanya pun tajuk post, mestilah ada kaitan dengan post. Macam mintak flying kick je.!) Dari malam semalam asyik berpantun je. Syai punya pasal lah ni.. Berpantun-pantun kat aku. Sampai sekarang ketagih. Pantun kiteorang ni langsung tak de kaitan dengan pantun tradisional. Ni pantun semua buat sendiri. LOL. Eh? Lawak sangat ke Cik Patin oi?

*Tekan untuk tumbesaran*

Antara pantun nya ialah
  • pak ali pak esah,ade aq kesah (syai)
  • Pak ali jual kuali, ade aku peduli?? (Atien)
  • buat kek guna butter,what ever (syai)
  • dua tiga ayam berkepak, eh? dah lama tak makan penyepak?? (Atien)
  • siang malam baca buku,berani ke nak penyepak aku (syai)
  • ikan keli ikan siakap, kalau tk berani baik ta yah cakap! tiap hari susun meja, eh?! aku berani je! (Atien)
Buat sementara ni tu je pantun yang kami reka. LOL. Rasanya ada lagi kot? Sebab Syai belum balas lagi :D Kalau Nurul Amira ada comfirm berjela2 pantun kitaorang. HAHA. Okayla. Assalamualaikum :D

Post ni sekadar suka-suka sebab saya suka suka suka. (Bukan sama ke tu?)
Harap maaf. Saya kurang sihat sikit disebabkan berpantun2 dengan Syai :D
Assalamualaikum :D


Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment...Do not use harsh words.. Have a Nice day!