STATUS UPDATED!
Alhamdulillah. SPM dah habis
Belog Capital NFN : Have a nice day :)
Warning ! You have stepped onto ARETIENLIKEPINK.Follow me and leave a tag │FollowDashboard

Have a nice day :)

CapitalNFN | 7/08/2012 08:40:00 pm | 2Comments |
Assalamualaikum.. Pada hari sabtu yang lepas a.k.a semalam lah, pak cik Atien buat kenduri dekat rumah dia. Kenduri untuk menyambut bulan Ramadhan. Rumah dia kat bukit kapar je kot. Tak jauh dari rumah.. Kat sana Atien buat kerja yang ringan2 je.. First sampai sana, Atien dengan akak dok melangut tengok orang jalan sana jalan sini masak, then tetiba mak marah'hei?!! daripada korang dok melangut dekat situ, baik pergi masuk dalam sana, potong-potong bawang ke lobak ke'. HAHAHA.  Okay, saya seorang yang tak kan buat kerja selagi tak disuruh.. Okay, saya mengalah. Masuk dalam carik pisau potong lobak. Mak suruh potong bawang, tapi Atien tak nak. Nanti pedih mata. HUAHUAHUA. Peduli apa cek! 

Lepas beberapa minit makan tengah hari. Nak tahu Atien datang sana pukul brapa. Pukul 11 kot. Hahaha.. Sebab tunggu akak balik amik ujian komputer. Chopp!! Pkul 11 Atien baru bangun tido. HAHA,, ngantuk meyh.. Lauk yang jadi pilihan Atien cuma ayam goreng je dengan kuah ape tah. For your information , Atien tak makan ikan. Tapi ikan mahal2 yang tak banyak duri tu Atien makan lah. HEEHEHEHE.. Atien suka sangat makan ayam. Dan sebab itulah Atien dah GEMUK!!

Lepas makan, Atien mesej Miera, dia jadi datang ke kat rumah tu tok lepak.. Ingatkan dia main2, bila nak sembahyang , dia on the way nak ke situ, Perghh.. macam pelesit lah aku sembahyang. Atoyai. Tepat2 habis sembahyang, dia pun datang dengan dayah dan pieka..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Miera

Dayah

Pieka
-
-
-
-
-
-
and this is me
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
SORRY
NO IMAGE AVAILABLE
aku ni macam dah lama tak kena penampo nih??

Then lepas bersalam salaman tu dayah nak jumpa dengan mak. eh?? pelik je bunyinya. Ingatkan dia nak tempah baju ke hape, rupanya nak mintak izin nak bawak aku jenjalan. Wahh.. Terharu.. HAHAHA.. Best jalan2 dengan diaorang. First pergi umah elmira then pegi umah Dayah pastu balik. Atoyai.. Tak puas. Tulah korang, kenapa amik aku lambat2. Lain kali amik aku pukul 12 ke. Baru best jalan.. Kan3??? Lain kali lah. Panjang umur jalan2 lagi eh??

Okay lah, sampai disini sahaja saya berceritera.. <----- ayat klasik
Dah malam dah ni. Nak kemas beg sekolah. Bye. Assalamualaikum..




Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

2 comments:

Thanks for your comment...Do not use harsh words.. Have a Nice day!