STATUS UPDATED!
Alhamdulillah. SPM dah habis
Belog Capital NFN : Tolong Sebarkan!!!!!!!!
Warning ! You have stepped onto ARETIENLIKEPINK.Follow me and leave a tag │FollowDashboard

Tolong Sebarkan!!!!!!!!

CapitalNFN | 3/05/2012 03:37:00 pm | 0Comments |
...The Lies We Swallow... by ~goRillA-iNK
Hello peeps..saye disini nak bagi tahu sesiapa *kaum hawa* yang telah mengadd atau mengapprove lelaki yang bernama jacky leong, sila remove or block dia sekarang.... DIA PENIPU.... Semalam dia minta tudung/shawl yang saya pakai... saya kate,,ttak boleh,,, then dia pujuk punya pujuk dia kata macam nie..----- 

Gila..bila mase dia penah jumpa aku??????Then saye tanya lha.-----

 
okayy..omeii..perempuan..so saye layan lha,,,maybe dia na berubah and na masuk islam...Then saye tanya dia cina kan..na masuk islam ke,,dia jwb mcm ni----- 
 Okayy... dia dah islam rupanya....... dia kate parent dia dah tak ade.... =,=Saya tanya lha skola mane..dia kata----

atoyai..dah mula kantoi dah nie....... dia kate pnah jumpa aku,,tapi dia sekolah dekat smk pucung..jauh tuuu..macam mane dia kate dia penah jumpa aku..haha...maybe dia penah jadi bunian kott...then,,,cite punya cite.... dia cakap mcm nie---

GILA--TAK KAN KU MAAFKAN DIA SAMPAI BILA2..

walaweh,,dia cina..lelaki pulak tuh.. =,=' then saye kate saye nak block dia...dia cakap macam ni---


dia takut kena block------dia mau menipu name pulak...dia kate nama dia firdaus..atoyai...memang tak bleh dipercayaii-----


saye marah lha..kate penipu..... then dia jawab-------

hellooo...sape kawan dia...sorry sikit... puihhh...
Okay..pandai2 lha korang nak buad ape dengan entry saye nie,,nak sebarkan or wat bodo je..omeii...
ADIYOSS


Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment...Do not use harsh words.. Have a Nice day!