STATUS UPDATED!
Alhamdulillah. SPM dah habis
Belog Capital NFN : It's happen again =.=
Warning ! You have stepped onto ARETIENLIKEPINK.Follow me and leave a tag │FollowDashboard

It's happen again =.=

CapitalNFN | 2/15/2012 08:24:00 pm | 0Comments |
*did you see my sad face??*hahaha

Hello peeps and assalamualaikum..Okayy.. I want to story about my parents. They have to take my sister at Langkawi this night!! Omaii.. Alaa..nak ikut jugak,,. Mak!!! Nak ikut!! Kalau mak tak pergi tak boleh ke..?? Biar lah kaklong balik sini sendiri!! -.- Sumpah. Kelopak mata ku sekarang nie dah penuh dengan air. -.- Nak nangis T.T  Hari Sabtu baru my parents sampai dekat sini balik. Selalu macam ni. Kena tinggal.. Nak jugak jalan2 dekat Langkawi tu. Maklumlah, mane kite pernah pegi sana 1 keluarga. Sudahlah,. Nak nangis jap.. Okeyy.. Bye.. Salam  
Nota kaki* this only a short story. Nothing interesting about this..

Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment...Do not use harsh words.. Have a Nice day!