STATUS UPDATED!
Alhamdulillah. SPM dah habis
Belog Capital NFN : Apa kena mengena buah nie dengan AKU?
Warning ! You have stepped onto ARETIENLIKEPINK.Follow me and leave a tag │FollowDashboard

Apa kena mengena buah nie dengan AKU?

CapitalNFN | 2/14/2012 08:58:00 pm | 0Comments |
Tumblr_lyy3pj2kz81r0nzg0o1_500_large

Hello peeps.. Assalamualaikum.. Haha.. Nampak tak tajuk tu "Apa kena mengena buah nie dengan AKU??".. Rasanya tajuk tu agak pelik sedikit.. Nak tahu tak buah ape???Sekejap eh.. Carik Puan GOOGLE Jap.. Eh??Sejak bila Encik Google kawin nie?? Haha.. Depa pun tak tahu.. Saje nak tukar stail. Selalu asyik ENCIK GOOGLE sekarang nak tukar stail pulak jadi PUAN GOOGLE.. Hehe..

Tumblr_lxdue1lvsf1qarz8lo1_500_large

Nampak buah kat atas nie.. Ni namanya buah jambu batu a.k.a Guava ye anak2.. Haha.. *perasan jadi cikgu sebentar*. Dan --------------------------------------
N1113601225_30242813_689_large

Ini pula namanya buah belimbing ya.. Dalam bahasa orang putih starfruit.. Hasih panjang beno kau membebel ya cik fatin oii..aq dah menguap2 nie..cepat sikit bole tak??   Hehe,,sorry2..

Okay2.. Apa kena mengena dua buah nie dengan saye?? Haha.. Sebenarnya tak ada kena mengena pun.. Cuma tadi ayah saya beli dua buah nie dan suruh saya makan.. MOTIF ?? Sebab saya KURANG VITAMIN C. Masa tu saye ade pergi klinik sebab demam. Tapi dokte tu cakap saya kurang vitamin c dan kurang air.. That why lha my dad brought this fruit for me.. Thanks Dad.. ILove You!! 

Dan yang paling penting.. Ayah saya belikan saya vitamin yang dulu2 kita selalu makan tu.. CHAMPS C ..Wahh,,terharu.. Sebab dah lama tak makan vitamin tu.. Seronok pulak jadi orang kurang vitamin ni.. Haha..  

Taraaaa.. Ni lah yang saya cakap.. Tapi  tapi  tapi saya lebih suka yang ni

Ni dia punya benda tu lagi besar and lagi sedap.. Nak yang ni jugak.. Tak pe.. Habiskan cepat yang tu then suruh ayah beli yang chewies punyaa,, HAHA*evil laugh* TAK BERSYUKUR BETUL KAU ni FATIN!!!!!!! Ngeh3.. Tak pe sekali sekala..haha.. Okey,, Daaa,, Thanks for reading.. >.< Nak tengok VANILA COKLAT .. Bye

Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment...Do not use harsh words.. Have a Nice day!