STATUS UPDATED!
Alhamdulillah. SPM dah habis
Belog Capital NFN : SPM
Warning ! You have stepped onto ARETIENLIKEPINK.Follow me and leave a tag │FollowDashboard

SPM

CapitalNFN | 10/27/2013 01:12:00 pm | 0Comments |


ASSALAMUALAIKUM

6 NOVEMBER 2013.
Tarikh yang sangat penting bagi pelajar-pelajar form 5 2013 yang lahir pada tahun 1996.

---SPM---

And ya. That's me ! I'm the one of them. Ya Allah. Terasa macam baru sekolah je.
Sedar tak sedar dah 10 bulan bersekolah. Cepatnya masa berlalu.
Lepas SPM nanti dah jarang jumpa kawan kawan. Semua buat hal masing-masing.
Adakah aku boleh berjauhan dengan kawan-kawan selama beberapa bulan atau mungkin tahun?
Pada mulanya mungkin aku tak boleh. Lama kelamaan mungkin aku boleh.

Hmm. Tak tau nak cakap apa dah. 
Apa yang aku boleh cakap, janganlah lupakan aku bila dah dapat teman baru ye?
ihi. Buat yang terbaik untuk SPM nanti. Banyakkan berdoa. In Shaa Allah.
Sebelum masuk dewan peperiksaan baca selawat banyak-banyak.
Mintak permudahkan ketika menjawab peperiksaan.
Kalau ada masa buatlah solat sunat. In Shaa Allah. Hati akan tenang.

So here. SEMOGA BERJAYA rakan seperjuanganku :)
Kepada myonlybeautifulbestgirlfriend NURUL AMIRA BT BADRUL HISHAM semoga berjaya sayang :D Doa sentiasa mengiringi awak. And kepada kawan aku yang lain - AIN - SYAI - PYPAH - NURAINI - FIFA - PYQA Z - PYQA H - FARAHIZZA - FARRA - SYAHIDA [2] DAN LAIN2. Semoga berjaya awak !! Bye bye. 

DOAKAN SAYA DAPAT 9A+ SPM ye awak ! Thank you


Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment...Do not use harsh words.. Have a Nice day!