STATUS UPDATED!
Alhamdulillah. SPM dah habis
Belog Capital NFN : Dia bukan artis, bukan orang famous pun :)
Warning ! You have stepped onto ARETIENLIKEPINK.Follow me and leave a tag │FollowDashboard

Dia bukan artis, bukan orang famous pun :)

CapitalNFN | 11/14/2012 01:59:00 pm | 0Comments |


Assalamualaikum :)
Hai awak semua :) Apa khabar? Sihat? Macam mana holiday? MORE fun or what? Okay, did you know budak yang pakai tudung merah tu? Kenal? Tak Kenal? Yang pasti dia bukan artis, bukan orang famous pun :) Ahaha. Dia tu ha.. Terang-terang ada nama dia.. Dia sahabat terbaik dari yang terbaik :) Eh? Fatin, aku tak paham -_- Please jangan tanya, aku lagilah tak paham :)) Okay. Miera, aku nak bagi tau yang aku RINDU Sangat2 dekat kau... :')

Sekarang dia sangat-sangat busy... Sebab? Dia dah kerja dah :) Dekat parkson KP. Kalau sesiapa jumpa dia, tolong, kirim salam sayang den dekat dia eh? Thanks. Last day kite jumpa dia waktu pulangkan buku and ambik buku teks jelah. Pastu dia terus cuti. Sebab dah kerja waktu tu....Bila dapat tau dia cuti hari jumaat a.k.a last day sekolah, pergh, meloncat2 den sebab dapat jumpa waktu last day sekolah.Ingatkan nak capture2 gambar sekali. Tiba-tiba cikgu bagi tahu yang last day tu tak payah sekolah. Atoyai. Sebab masa tu ada kemasukan junior kitaorang. Sebab tu cikgu tak bagi datang sekolah.

Gila! Baru nak lepaskan rindu tahu? Eh? Miera , kertas kau ada dekat aku dengan list buku.... Kalau nak, datang umah XD Masa hari khamis tu sebenarnya kite tamau datang sekolah, tapi kawan punya pasal, kite datanglaa.. Tup tup dia yang tak datang. Haish.. Sabo jelah.. Aku sensorang weyh.. Whole day dekat sekolah aku senyap je. Tak cakap apa-apa. Sebab aku tak ade kawan.! Walaupun ada Fifa, shahida dengan Pipa. Aku dah lah tak biasa dengan dorang. Rasa macam nak lari balik rumah time tu jugak.

Tak pa lah :) Nanti kalau kita dah ada lesen, kita lari pergi Bukit Kapar. Jenjalan. Weheee.. Hari Ahad ni kursus 5 jam. Cuak gila weyh! pastu bila tah amik ujian komputer. WOW. Exited but terlalu cuak, takut. Tunggu kite tau! Ahahaha...

Okay lah, kepada Nurul Amira, NorHidayah Syahirah , Aku rindu korang sangat-sangat.. Dayah! Tunggu aku dapat lesen baru aku pergi rumah kau :) Pastikan ada spegetti dengan ayam goreng tau! Miera, kau pulak pastikan bawak aku pergi makan dekat McD tau! Sebab kau kan dah kaya sekarang. 2 tahun akan datang masa tunggu result SPM kite kerja sesame eh? Okay! Assalamualaikum :))



MISS THIS MOMENT :')


Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment...Do not use harsh words.. Have a Nice day!